עיצוב פנים וילות יוקרה

עיצוב בהתאמה אישית
בתי יוקרה נחלקים לשניים – בניינים מפוארים במיקום אידיאלי בערים מרכזיות, או וילות עם חצר פרטית במקומות פסטורליים. הווילות שונות בהרבה מאוד אספקטים מדירות בבנייני מגורים, ויש להתייחס אליהן בצורה שונה גם מבחינת התכנון והבנייה וכמובן שמבחינת העיצוב. וילות צריכות להיות מפנקות ויוקרתיות, וכאלו שמשדרות סטייל ועושר כלפי פנים וכלפי חוץ.

עיצוב פנים וילות יוקרה מתחיל בהגדרתו של הסגנון. ישנם לקוחות שאוהבים סגנון מודרני, ואחרים מתחברים דווקא לסגנון הקלאסי, הכפרי או הוינטאג'. בתווך, יש הרבה מאוד סגנונות אמצע, רעיונות, טרנדים ואפשרויות מעניינות עבור אנשים שמעוניינים לאבזר את הבית המרשים שלהם בריהוט ונוי מהרמה הגבוהה ביותר. לא כל מה שיקר הוא יפה, ואפשר למצוא גם פריטים ואלמנטים עיצוביים במחירים נוחים, אך כאלו שיתרמו מאוד לנראות של הבית. זוהי בדיוק העבודה של מעצב וילות מוכשר.

עיצוב וילות זוהי נישה בפני עצמה והיא שונה מאוד מעיצוב של בתים פרטיים או עסקים. המעצב צריך לעבוד עם מרחבים גדולים יותר, עם חצרות, עם מספר קומות ועם גרמי מדרגות – כלומר, אלמנטים רבים שלא קיימים אלא בווילות. יש להתייחס גם לאלמנטים כמו גדר, שביל גישה, וצמחייה הנראית מבחוץ.

אתגר גדול
עיצוב פנים מודרני הוא תחום מאוד מאתגר שדורש ידע גדול מאוד. מכיוון שהווילות הן דף לבן גדול מאוד, מעצב צריך לדעת להתמקד, להקשיב לצרכי הלקוח ולהתאים את עצמו כדי לייצר מקום של עבודה נוחה. כמובן שהוא צריך להביא אתו את הידע והטעם הייחודי שלו, אך העבודה צריכה להיעשות בשיתוף עם הלקוח על מנת לקבל מוצר מוגמר, לשביעות רצונו.

על המעצב להביא את העיצוב שיתאים ללקוח, אך לדעת לשלב גם זרימה נכונה ופונקציונאליות בתוך הבית. המקום צריך להיות נעים למחייה ובעיקר נגיש ומזמין ולכן, ההתמחות הספציפית בווילות, בדגש על סטייל, יוקרה ואפקט הוואו היא מאוד נכונה.

רוצים לבנות בית פרטי צמוד קרקע ותוהים למי לפנות? איכות, סטייל ורמה מקצועית גבוהה הם פרמטרים שחשובים לכם? VNY הוא הכתובת הנכונה עבורכם.