תכנון אדריכלי לבית

תכנון בהתאמה מלאה
קניית בית היא מטרת העל של ישראלים רבים. בשל המצב הנדל"ני בארץ ויוקר המחייה, מרבית הישראלים מוצאים את עצמם עובדים כל החיים כדי לממן דירה טובה במקום טוב. בבית הזה, שהוא פרי עבודה וחסכונות של שנים ארוכות, אנשים רוצים להשקיע, במיוחד אם ביכולתם לקנות בית פרטי.

בנייה של בית פרטי היא מן הסתם הרבה יותר מורכבת מבית רגיל. בבניין דירות הקבלן אחראי על המבנה ועל הנראות של הבית, כאשר לדייר יש שליטה מינימלית בלבד על שטח מוגדר. כאשר רוצים לבצע תכנון אדריכלי לבית פרטי יש לפנות לאדריכלים מנוסים בבנייה מאפס. האדריכל פוגש בשטח מוגדר ויש לו מספר אפשרויות משחק לגבי תכנון תוואי השטח בנוגע למבנה ולגינה.

תכנון בתים פרטיים זהו פרויקט מאתגר מאוד שמתחיל עם תכנון מדויק וממשיך עם ביצוע מושלם. יש לשים דגש רב על בטיחות ועמידה בתקנים וביעדים, וכן להישמע לדרישות של הלקוח, שיכולות להיות מיוחדות ומאתגרות גם כן. האדריכל צריך לעבוד בתיאום מוחלט עם הבעלים, אך לדעת גם להכניס את הראייה והידע המיקצועי שלו, טרנדים ואלמנטים שלדעתו יועילו ויעזרו לבית.

מעבר נעים
כמו בית פרטי, גם תכנון בית דו משפחתי הוא שונה מאוד, שכן יש להתחשב בעוד קונה, שרוצה להכניס גם את אלמנטים שלו. אמנם לכל אחד יש את השטח שלו, אך עדיין יכולים להיות ויכוחים על האזורים המשותפים כמו החניות, חדר האשפה ועוד.

לאחר התכנון המדויק, אפשר לעבור לשלב הבא של עיצוב הבית. כאשר עובדים עם משרד בו יש גם אדריכלים וגם מעצבים, מקבלים מעטפת מושלמת של שירות ומעבר נכון באינטגרציה מוחלטת משלב הבנייה לשלב העיצוב. זה הדבר הכי נכון לעשות, במיוחד בווילות ובדופלקסים. כך אפשר לקבל מענה כולל ומדויק יותר, כזה העונה הן על הפן העיצובי ונראות החלל והן על הפן הפרקטי והפונקציונאלי.

החלטתם להגשים חלום ואתם רוצים לבנות בית פרטי או בית דו משפחתי? מחפשים משרד המציע הן שירותי עיצוב פנים והן שירותי אדריכלות תחת קורת גג אחת? VNY הוא הכתובת הנכונה עבורכם. המשרד מספק שירותי עיצוב ואדריכלות ללקוחות פרטיים וגם למשרדים ועושה זאת תוך שימת דגש על כל פרט ופרט.