תכנון בתי יוקרה

לחיות כמו במגזין
העלונים של חברות הקבלן הגדולות מעניקים לנו הצצה על החיים המושלמים. הבתים נראים תמיד מעוצבים לעילא ולעילא, תוך כדי תשומת לב על כל פריט – מרהיטים גדולים ועד לאלמנטים קטנים של נוי. הם מוכרים לנו את החלום למרות שהם מציעים רק את המבנה, כאשר בנוגע לעיצוב, אין להם כל כך נגיעה.

רוב האנשים הם אינם מעצבי פנים ולא יוכלו להגיע לתוצאה המרשימה שבעלון. מעטים האנשים שיודעים לבחור את הריהוט הנכון, תוך כדי תשומת לב על צבעים ונראות כללית. אחת הבעיות הגדולות יותר היא הניצול של המקום והחשיבה הקונספטואלית של העיצוב. לכן, אנשים שרוצים להגיע לתוצאה האידיאלית ולחיות כמו בברושור, בוחרים לעבוד עם מעצב פנים טוב.

יש הבדל גדול בין בתים "רגילים" לבין בתי יוקרה. זה מתבטא במרחבים, בתקציבים ובאפשרויות שבאות עם כך. יש ז'אנר מיוחד של תכנון בתי יוקרה שהוא שונה לחלוטין מהעיצוב של הבניינים הסטנדרטיים ובתי המגורים הצנועים יותר. לכן, צריך לבחור מעצב פנים טוב וכזה עם ניסיון בתחום היוקרתי והאיכותי. אנשים הגרים בבתי יוקרה גרים או במגדלים מפוארים או בווילות ובבתים פרטיים, וגם שם יש הבדלים שצריך לתת עליהם את הדעת.

דגש מיוחד
עיצוב פנים הוא תחום ששם דגש על יופי ועל פונקציונאליות, אך בנושא של אדריכלות וילות צריך לשים דגש גם על סטייל יוצא דופן. יש ריהוט ואלמנטים עיצוביים שונים שיתאימו יותר לווילות מאשר למקומות אחרים וצריך להבין את התחום לאורכו ולרוחבו כדי לספק ללקוח את מה שהוא מחפש. יוקרה וסטייל אלו מילים שחוזרות לא מעט בתחום הזה, אך גם התאמה אישית ללקוח, ולכן, עדיף לעבוד עם משרד שמשלב בין תחום עיצוב הפנים לבין תחום האדריכלות. אנשים מבינים כיום את החשיבות של עיצוב נכון, ובמיוחד בווילות ובבתי יוקרה, ולכן מומלץ לתת דגש בבחירה לבעלי מקצוע עם התמחות ספציפית לכך.

זקוקים לשירותי אדריכלות ועיצוב פנים של בתי יוקרה? VNY הוא הכתובת הנכונה עבורכם.